CopyCat!

Vanessa Minillo såg supersnygg ut i den här silverklänningen från Laila Azhar och sandaletter från Giuseppe Zanotti och kammade också hem en "Dagens Fashionista". Här visar CityCat hur lätt du kopierar outfiten för en mycket mindre summa. Bli en CopyCat!
image1109
1.
Den fantastiska silverklänningen som liknar Vanessas hittar du på Topshop
2. Ett par bronsfärgade sandaletter med stora stenar är inte bara supertrendig utan ger dig också snygga ben och smyckar dina fötter. Bronssandaletterna kommer från Have2Have
3.
Eftersom klänningen är ett smycke i sig bör man hålla sig till få smycken. Låt därför bara några smala guldarmband dingla från handleden och våga blanda guld, silver och brons för att få en läcker metalliceffekt.
4. Föra att skimmra lika sensuellt som Vanessa kan du använda Nuxe glitterolja som både vårdar huden och ger den en oemotståndlig glans på armar, axlar och ben. Nuxe Huile Prodigieuse OR hittar du hos Kicks
Nu är det bara att ge sig av till sommarpartyt!

Kommentarer:

1 B:

Snyggt!Den där guldoljan har jag tänkt köpa flera somrar nu men aldrig gjort det!Kanske är dags snart :)

2 Ellie:

Ja tycker absolut du ska testa den, den är en av mina absolut bästa skönhets hemligheter. Huden ser verkligen fantastisk ut, speciellt i solen. Men lukta på den först, för den har en speciell doft. Jag gillar den, för den är naturlig, och se om du tycker om den. Min guldolja har räckt i 2 år nu :)

3 B:

Vad bra,jag kanske ska slå till!Låter även bra att den är dryg med :)Ska spana in det när jag har pengar!

Kommentera här: