Dagens Outfit!

image2849 Idag ska vi göra decemberfint hemma, sätta upp adventsljustakarna, byta gardiner och kuddar och hänga upp vårat ljusregn på balkongen. Ska bli mysigt och skönt att vi klarade av all städning i går kväll så att det bara är roliga saker att göra idag. Senare blir det Idol, (jag kan fortfarande inte fatta att Daniel åkte ut), fredag hela veckan och grekisk sallad. : ) ♥ Jag hoppas Amanda och Marie går till final!
Klänning -Gina Tricot
Strumpbyxor-Ellos
Stövlar -Björn Borg
Väska -Mulberry
Klocka -Guess
Halsband -Dyberg & Kern

Kommentarer:

1 B:

Sött :) Hoppas ni fick fint där hemma och att du haft en bra helg!Själv så bakar jag lussebullar nu.Har en känsla av att jag kommer trycka i mig som jag aldrig hade sett lussbullar förut ;)
Visst var det bra att Marie och Amanda är i final.Det hoppades jag med på så det var bra!

2 Ellie:

Åh tack va gullig du är! :) Ja det blev jätte fint, älskar alla ljusen på balkongen, men vi har fortfarande lite gardiner och dukar kvar att stryka. Åh va mysigt att baka lussebullar. Klart du ska äta några när de är klara, jag är glad om jag lyckas med att inte äta upp smeten innan jag är klar med mina kakor eller vad jag nu bakar, hi,hi,hi :)

Kommentera här: