Dagens Outfit!


Det här hade jag på mig igår, men eftersom datorn hade gått sönder fick jag inte tillfälle att lägga in bilderna då. Jag var på 60-års kalas hos min moster och jag körde på en svart bas med färgglada acccessoarer.

Sticka klänning -Mango
Rutigt sidenband -Knappcarlsson
Svarta strumpbyxor -Falke
Röda platåpumps -Nilson
Svat armband -Tokyo Jane
Brosch -present från min moster.
 Today I'm wearing: dress from Mango, belt from Knappcarlsson, tights from Falke, shoes from Nilson, bracelet from Tokyo Jane.

Kommentarer:

1 Petra:

WOW, tjejen, du kan verkligen konsten att ge outfiten det där lilla extra - bandet i midjan är skitsnyggt!!

2 Camilla:

Jätte fint!

3 Alina:

Ha en bra dag! :)

4 Att ha det gott:

Jag håller med Petra i varje ord

5 Käthe:

Superfint!

6 Sarah:

Älskar bandet! Härliga färger :)

7 Ellie:

Petra: Åh tusen tack va du är gullig, ja ibland kan ett litet skärp eller band göra hela skillnaden. Kram



Camilla: Åh tack!!



Alina: Tack det samma.



Att ha det gott: Åh tusen tacck va glad jag blir!Kram



Käthe: Tack, va glad jag blir!Kram



Sarah: Tack, ja jag fick syn på det i en knapp och band affär och tänkte att färgerna och ruterna påminde om ett tyg jag sett hos Vivienne Westood. Kram!



8 B:

Du är så vacker så man dör :) Kramar

9 Ellie:

B: Nej men åh vad du är underbar, tack det samma säger jag då! Du anar inte hur glad jag blir för en sån kommentar när man själv bara ser att man ser sjuk ut, tack och tack för alla dina fina kommentarer under året, massor av kramar!!!

Kommentera här: