Dagens Drömoutfit!

image3826
Idag drömmer jag om att inte vara sjuk och att jag kunde gå ut super dressad och gorgeous i lyx från topp till tå! ♥
1.
Fantastisk och eftertraktad klänning (kolla in baksidan också) från Hervé Leger
2. Ett mästervärk till väska, kolla in de futuristiska formerna, som ett litet rymdskepp, från Zac Posen
3. Klänningen talar för sig så massor av smycken behövs inte, men en riktigt maffig ring med stor sten är supertrendigt ljust nu och blir pricken över i för outfiten. Lyxringen kommer från Dior
4.
Avslutar med ett par klassiska pumps med peeptoe från skoguden Christian Louboutin

Kommentarer:

1 Fredrik:

Hej! Vad är mest inne nu för killar? Vet du det? ,eller du fokuserar på kvinnor allternativ tjejer?

2 adriano:

Jag älskar Hervé Legers klänningar och vad är inne för killar??? :S

3 Ellie:

Fredrik: Hej! Ledsen att jag inte har kunnat svara på din fråga tidigare, eftersom kommentarfunktionen har varit avstängd pga av att blogg.se försökte byta bloggplattform. Mitt fokus ligger absolut på mest på tjejer/kvinnor men jag ska ta och fundera lite mer över frågan och återkomma! :)
Adriano. Ja visst är de helt fantastiska, tänk om man kunde få ha en sån i garderoben! :)

Kommentera här: