Dagens (mys)outfit!

 Hello min kära CityCat Girls! Idag hade jag en lite bättre dag i ganska många timmar i alla fall, så jag har varit uppe ur sängen nästan hela dagen, hurra, iklädd mysdress från Juicy Couture, leopardmönstrad tee och matchande leopardmönstrade strumpor, he,he. Jag har fått en speciell hälsomadrass som ska vara "helande/läkande" att sova på. Den är i 100% merinoull, bra för mig som måste hålla mig varm och så har den magneter i sig som ska balansera kroppen på något sätt medans man sover. Men gissa vem som lade beslag på den med en gång...Molly så klart ,he,he, hon tycker att den är hennes nu. : ) Min bästa vän kom förbi en liten stund idag,Skönt att se en annan människa började känna mig som ett ufo. Hoppas, hoppas jag är på bättringsvägen nu. Har precis kollat klart på Topmodel. I love Anya och den där Fatima gud så vacker hon är, helt otroligt! Har ni någon favorit?

Kommentarer:

1 Petra:

Jag gillar också Fatima, hon är ju lite som Iman!



Snygg dress och leopard...yes =)

2 Sarah:

Jaa Anya är ju helt fantastisk! Väldigt speciellt utséende och go personlighet, den enda som inte snackar massa skit hela tiden :) Hoppas hon vinner! Fatima är också vacker (lite föör spinkig dock.. men vem vet, hon kanske inte kan gå upp i vikt..?) men ujuj vilka bitchiga kommentarer hon fäller.. Tycker inte om henne för det.. Varför kan de aldrig va lite trevliga mot varandra i Top Model haha ;)

3 B:

Låter bra med sängen!Tempur kudde verkar vara bra med.Men för nacken och ryggen :) Vad skönt att du är lite på benen igen :) Kram

4 B:

Glömde skriva in att Molly ser så söt ut.Ja hon verkar tro det är hennes hihi

5 Ellie:

Petra: hi,hi gött rimm!! J hon är verkligen lik Iman, om int ehon blir topmodel så vet jag itne vad som krävs!

Sarah: Ja precis, hon verkar vara snäll och väldigt laid back. Jag hoppades också att hon skulle vinna! Håller med om att hon fäller lite väl bithiga kommentarer ibland, hon verkar ha fattat hur vacker hon är, ja hon är väldigt smal, det verkar dock vara nya trender på gong i och med att Whitney vann coh det är ju bra för modellindustrins sjuka ideal.



B: Jajag har länge velat ha en Tempur kudde. Köpte en liknande på Hemtex, men den var så obekväm att sova på att jag inte använder den längre. Ja min lilla skatt är det goaste som finns, va skulle jag göra utan henne. :) Kram

Kommentera här: