Dagens Outfit!



 Hello Citycatbabes! Det här är klänningen/toppen från Asos som jag beställde för längesedan. Jag tog storlek 12 men den var alldels för stor, så himla svårt med Asos storlekar tycker jag, ibland är de supersmå och ibland jätte stora, skumt. Föra gången jag beställde storlek 12 så var plagget för litet. Mamma har hjälpt mig sy om den och nu sitter den lite bättre. Jag gillar att den påminner om Balmain-klänningen! Kunde inte bestämma mig för uppsatt eller nedsläppt hår se det fick bli bilder med både och. Hoppas ni får en riktigt härlig fredag! Citycatkisses!!!

Klänning -Asos, nätstrumpbyxor -HM, lackpumps -Ellos, lackväska -InStyle, ormarmband -Cocoo, onyxarmband-Snö.

Kommentarer:

1 Evis:

Det var snyggt med båda, men jag tycker det uppsatta var finast för att det ser så elegant ut.

2 camilla:

Jättesnygg klänning, jag gillar när du har uppsatt hår det framhäver skärning på klänningen. Ha en härlig fredagkväll. Kram:)

3 Anna:

Klänninfen är jättefin! Uppsatt passar bättre till den klänningen tycker jag :p

4 Att ha det gott:

Lilla människa vad du är vacker

5 B:

Du passar perfekt i den klänningen!Super snygg!Jag tycker med att uppsatt hår var snyggast till klänningen.Kram

6 Ellie:

Evis: Tack för rådet, du har nog rätt i det, uppsatt är mest elegant.



Camilla: Hoppas du har haft en härlig helg, tack va bra, håller med om att man ser skärningen på klänningen bättre. Kram!



Anna: Va kul att du gillar klänningen och tack för tipset om håret! :)



Att ha det gott: Oj, nej men, va snäll du är, tusen tack och kramar til dig!!



B: Åh tack va go du är, va kul att du gillar den, va bra då får det bli uppsatt hår nästa gång jag har klänningen! Kram!!!

7 henk:

Detta är ju helt sjukt. Så otroligt snygg!!!

Kommentera här: