SPA Stenungsbaden!


Vårat fina hotellrumStenungsbaden. På mig har jag kavaj från Zara, linne från Victorias Secret, halsband från Indiska, jeans från Gina Tricot, ballerinas från Marc Jacobs, solglasögon i håret från HM och lite blandade armband från resor, Cocoo och Marc Jacobs.

Här ligger jag i SPAt och läser Vouge UK i morgonrocken som jag fick på hotellet. Avslappning! : )

På kvällen blev det svart klänning från Mango, nitskor från Chapnll och väska från Kenneth Jay Lane!

Fick tid att måla naglarna i nya lacket från O.P.I. Big Apple Red.

Gillade det nya SPAt inrett i modern stil med mörkt trä och keramisk granit i New England stil! Bikinin kommer från HM liksom blomman i håret.

Min favorit blev den varma hälsokällan som gjorde mig väldigt gott, just när jag satt där hade jag nästan inte ont alls, synd att jag inte alltid kan sitta där!

Utsikten över havet från den varma källan, härligt! Man kunde även sitta där ute i jacuzzin och en annan varm pool när det inte regnade, coolt!

Kommentarer:

1 Rebecka:

Åh vad härligt det ser ut!Du borde få bad i en sån hälsokälla jämt :)Älskar skorna och klänningen!Finns klänningen kvar på Mango?Kram

2 J.:

Spat ser riktigt harligt ut!!

Kommentera här: