Dagens Kontorsoufit!

Channeling Chanel! Här är alltså den nya jackan/koftan från HM som är inspirerad av den klassiska Chanel dräkt jackan men updaterad med svarta nitar och i en kortare modell med lite vassare axlar. Jag älskar den, så varm och skön att ha på sig! Hade jag inte haft den till jobbet så hade jag nog kombinerat den med något lite rockigare men idag körde jag på Chanelstilen rakt av med pärlörhängen, ballerinas och tom höftkedjan med pärlor från sommarkollektionen. :) Citycatkisses!!!
Jacka -HM
Jeans -Zara
Ankelboots -Wedins
Höftkedja -HM
Örhängen -gamla

Nya jackan i närbild.


Pärlörhängen och topp från Topshop.

Körde guldband i rosett kring toffsen idag, lite slarvigt och ruffsigt, får inte se för fixat och stelt ut.

Kommentarer:

1 camilla:

Så fin den var på dig, fick hem min häromdagen och gillar den skarpt. Ha det gött!

2 Att ha det gott:

Fining

3 Käthes mode och skönhet hos Amelia:

Vad snygg jackan var på dig. Den passade tycärr inte mig så jag fick returnera. :(

4 ifrank:

gud vad söt du är!

Kommentera här: