Ciao! Här sitter jag i solen vid F

0-60d720cc217d041621c2e15878cc5912.png

Ciao! Här sitter jag i solen vid Fontana di Trevi! Fontänen är ännu vackrare i verkligheten än vad jag trodde! Resan gick bra och hotellet är verkligen jättefint! Hittills har jag fått må någorlunda okej och vi har hunnit se en hel del fina platser,kyrkor och monument redan. Nu ska vi äta lunch på en mysig liten Piazza. Buffalomozarella och parmaskinka,gott! Sedan ska vi titta på Pantheon och förhoppningsvis orkar vi gå hela vägen till Pizza Navona! Hoppas ni har det bra! Citycatkisses!!

Kommentarer:

1 Rebecka:

Åh vad härligt det ser ut!Njut ordentligt.Kramar

2 Sussi Ö:

Ser underbart ut! Hoppas att du får en fin födelsedag :)

3 Hans:

Åh, så härligt att vara i det ljuvliga landet! Håller med dig, Buffalomozarella och parmaskinka är svårt att slå... :)Ha det nu underbart, och njut!!

4 Ingalill:

Hoppas att du får må bra,och får en fin födelsedag.

5 Ellie:

Rebecka: ja det var så härligt! Tack! Kram!



Sussi Ö: Tusen tack, det blev en underbar födelsedag! Kram!



Hans: Ja eller hur, så underbart gott! Tusen tack!:)



Ingalill: Jag fick må ovanligt bra hela resan, så era välönskningar slog verkligen in! Tack! :)

Kommentera här: