Dagens Budget Tips!

Den vita kostymen är en av vårens hetaste trender på både kändisfester och bland vårens kollektioner! Nya heta stjärnskottet Mila Kunis är sexig i en vit kostym med utsvängda ben och figursydd kavaj medan Heidi Klum väljer en ankelkort byxa som visar skorna och en lite slappare modell på kavajen. En vit kostym är också supersnyggt att matcha till sommarens starka färger på toppar och skor! Fixa kändislooken till budgetpris genom att slå till på en av kedjornas vita kostymer!
Mila Kunis look: Kavaj 399 kr och byxa 299 kr båda från HM!
Heidi Klums look: Kavaj 399 kr, byxa 299 kr, båda från HM.
Ett tredje budgettips för att fixa looken är att kombinera en vit kavaj med ett par vita jeans som du kanske redan har i garderoben, tillsammans kommer de att se ut som en kostym! Så ska jag göra! ;)

Kommentarer:

1 Karin:

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

Kommentera här: