Dagens Köp!

Den här enkla vita t-shirten från Whyred fick jag med hem från Freeport Outlet! Enkel och snygg, tight upp till och lite lösare över magen, perfekt! 200 kr fick jag ge istället för ordinarie 400 kr. Älsklingen hittade vinglas från Orrerfors, Dizzy Dimond, för 199 kr istället för 349 kr och sparade 900 kr på sex stycken glas. I Odd Molly-outleten fanns så mycket fint att jag nästan dog men det var fortfarande väldigt höga priser. Jag föll för en maxilång vit brodyrklänning med spetsinlägg men den kostade 1750 kr, vilket jag tyckte var mycket även om det var billigare än de ordinare 3500 kronorna så det blev tyvärr inget köp. En vit t-shirt med bra passform behövs dock alltid, hoppas det håller formen även efter tvätt!
Här kan ni även se hur jeansen från Levis Curve i.d sitter på, som jag fick i present här om dagen!

Kommentera här: