Sommar i Bohuslän!

Igår var jag och min sambo och lillebrorsan och hans tjej och hälsade på min pappa som har flyttat in i en vacker villa på i Skärhamn på Tjörn. På deras fantastiska altan med utsikt över hamninloppet och de pittoreska sjöbordarna åt vi lax med dillstuvad potatis och solade. Vi badade från solvarma klippor i det salta havet, åt glass på bryggan och grillade på kvällen. Vi hälsade även på min sambos mamma som också nyss flyttat till lilla sommarparadiset Skärhamn.

På pappas altan!
Dagens outfit = blå jumpsuit från Juicy Couture, rött armband med berlocker från Rachel Leigh, solglsögon från Ray Ban.
Bad i salt sommarhav!
Till och med jag tog ett svalkande dopp nu när det var 24 grader i luften. Vit virkad bikini från Panos Emporio.
En iskall öl i solen!
Smulan tog sig en tupplur på värmen.
På kvällen bytte jag om till min nya maxiklänning från Topshop!
Vacker solnedgång!

Kommentera här: