Woman On Top!



Jag satt just och läste en intervju med spanska skådespelerskan Penelope Cruz i amerikanska Vogues juninummer.
Hon verkar vara en sån härlig person och hon är en fantastisk skådespelerska! Hon är så kvinnlig och har en lysande stolthet i sin kvinnlighet som verkar komma inifrån och som smittar av sig. Jag verkligen älskade filmen Woman On Top som kom år 2000 men som jag tyvärr inte såg för än många år senare och hon är underbar i den rollen! Men allra bäst är hon ju i Vicky Christina Barcelona och för den rollen fick hon också en välförtjänt Oscar. Jag gillar henne såklart som pirat med, i nya Pirates of The Carribean där hon spelar mot sin långtida vän Johnny Depp. En annan god vän är regissören Pedro Almodovar som har specialskrivit flera roller åt henne, jag måste försöka få tag i och se några av de filmerna! 37-åriga Penelope gifte sig med Javier Bardem (som hon spelade mot i Vicky Christina Barcelona) under inspelningen av piratfilmen på Hawai och i januari fick paret sitt första barn, Leonardo. Bilderna som hör till intervjun i Vogue är så fina tycker jag och hennes nästan overkliga skönhet och vackra kurvor kommer verkligen till sin rätt i de vita romantiska kreationerna från Dolce & Gabbanas vårkollektion!








Kommentarer:

1 Rebecka:

Hon är riktigt vacker!Kram

Kommentera här: