Hej då 51:an!

Hej då 51:an och hej Sverige! Nu har jag precis släpat mig över tröskeln och slängt mig i soffan efter 13 timmars resande genom Spanien, Portugal via Tyskland och slutligen till Sverige. 4 länder på en dag, puh! Självklart var det strålande väder just nu när vi skulle åka hem och det skulle bli 28 graders värmebölja dem närmaste dagarna- kunde det inte varit det när vi var där!! Men vi ska inte klaga på dem 17-20 grader vi hade i och för sig. När vi landade nyss på Landvetter möttes vi av hela 2 plusgrader och jag började hacka tänder direkt och svära oavbrutet efter bara några minuter i Sverige, ha,ha. Det verkar inte vara bra för humöret det här landet. ;) Men mest är det nog att jag är så fruktansvärt trött och sliten och har så ont efter en sån lång påfrestande resa, i morgon blir det vila! Nu ska jag pussa min älskade lilla chokladboll (min katt) 100 gånger till och stupa i säng! I morgon ska ni få se massor av bilder från resan! Hoppas ni mår bra! I've missed you babes! Citycatkisses!


Leopardmönstrad chiffongklänning från HM, kilklackar från HM och solglas från Ray Ban!

Kommentera här: