Sista Chansen - Fraktfritt hos Nelly!

 

Hello Citycatbabes! Såg precis att det har varit fraktfritt hos Nelly.com en tid och idag är det sista chansen att beställa utan att behöva betala frakt! Kikade snabbt igenom nyheterna och såg att de har fått in massor av fina vårnyheter, speciellt klänningar! Här är några av mina favoriter:

Sött:
Klänning från Valerie 995 kr
Klänning från Twist & Tango 549 kr

Western:
Mockaklänning från Twenty8Twelve (Svannah och Sienna Millers märke) 4295 kr
Spetsklänning från John Zac 379 kr

Mönstrat:
Klänning från V. London 249 kr
Klänning från B.Young 499 kr

Kommentarer:

1 Rebecka:

Fina kläder men jag har alltid haft otur med Nelly,senast när jag beställde var varan skadad o jag var tvungen o skicka tillbaka det.Andra ggr har de skickat fel storek o samtidigt hade min storlek jag beställt tagit slut...så jag har tyvärr bojkottat dem nu.

kram

2 Ellie!:

Rebecka: Oj ja det förstår jag verkligen, vad dåligt! Om jag ska vara ärlig så var det faktiskt fel på min senaste beställning också, den kornblå klänningen från Honor Gold hade en stor rand mitt i tyget där bak på klänningen så jag fick skicka tillbaka den, gjorde ett expressbyte så som tur var han inte klänningen sälja slut. Jag trodde att jag bara haft otur men nu när jag hör att du också råkat ut för det så blir man ju lite undrande om kvaliteten och servicen har fått ge vika för deras stora expansion?

Kommentera här: