Spain Last Day!

Hej mina kära Citycatbabes! Igår åkte vi till en annan liten spansk by här i Andalusien och åt på en restaurant som en spanskalärare här hade rekommenderat som den bästa i det här området. Det var verkligen god mat och en rolig upplevlese, servitörerna bar kostym och fluga. Vi beställde bläckfisk och jätteräkor till förrätt och sen en fantastisk oxfilé till huvudrätt, det var så gott. Där vi bor finns knappt en restaurang, väldigt dött på den biten. Det enda som finns är en irländsk pubb, dit gick vi en kväll och spelade biljard och dart och det var lite roligt. Det har växlat väldigt hur jag mår, en natt var hemsk, men idag har jag fått må ganska okej när vi bara har varit hemma och tagit det lugnt hela dagen, läst tidningar i solen och så. Vädret har också växlat, vi åkte till stranden men fick åka hem direkt för det var sån storm en dag, igår var det mulet på förmiddagen och idag har det växlat mellan sol och moln, men det är ju betydligt bättre här än i Sverige. Mellan 17-20 grader, som svensk sommar, så det blir nog en chock att komma hem till kylan igen, usch! Men härligt att komma hem till familjen, hemmet, min katt och BLOGGEN! :D Jag har saknat att inte kunna blogga som vanligt. Men som tur var kunde jag ju göra inlägg innan jag åkte som har kommit upp på bloggen under veckan så att ni inte har behövt få lika mycket Citycatwalk-abstinens som mig! :) Hoppas att ni mår bra! Citycatkisses! I morgon sent på kvällen landar jag i Göteborg igen!

Kommentarer:

1 Zandra:

Hej darling.

Förstår att det är lite trist att komma hem, men jag tycker det ska bli fantastisk. Saknar dig mycket och Göteborg känns mycket gråare utan dig här.

Ska bli kul att se vad du har köpt!

Massa pussar och kramar

Kommentera här: