Halloween(skräck)festen!

Här är jag med värdinnan för festen som hade klätt ut sig Carrie från den gamla skräckfilmen av Stephen King från 1976. Jag blev helt chokad när hon öppnade dörren, ha,ha! Hon var helt klart kvällens bäst utklädda! Slående lik!
Önskar jag kunde visa er hur alla hade klätt ut sig, men eftersom jag inte kände de flesta vågar jag inte lägga ut bilderna på bloggen utan att fråga.
Hela lägenheten var dekorerad med skräckdetaljer från golv till tak, skitläskigt! Kändes som att gå omkring i Skräckhuset på Liseberg, fast värre!



Till och med snacksbordet var dränkt i blod och maten serverades på läskiga fat utformade som gravstenar med spindlar och råttor!

Massor av pumpor som lyktor!
Det hade tagit henne närmare 3 veckor att göra om lägenheten så här, tänk att bo så tre veckor, jag hade varit sjukt mörkrädd på nätterna!

Det roliga var att jag hörde ingenting pga av catwoman-masken som täckte öronen och hon såg ingenting på grund av linserna som hon hade i, så det blev rätt många roliga situtioner, speciellt när jag tappade bort en grej, ha,ha!
Över allt hängde det blodiga skynken, och läskiga skelett!
Jag har aldrig varit på en Halloweenfest förut, så det var riktigt roligt att få vara med om det!


Pokalen som jag vann för min kostym! :D

Kommentarer:

1 Rebecka:

Du var coolt utklädd :) Jag gillar dock inte när det är massa fejk blod,sår osv..så jag har svårt för o fira halloween :) Kram

Kommentera här: