Dagens...

Hello Citycatbabes! Det här hade jag på mig idag när jag fixade lite grejer innan festen ikväll. En av presenterna till Z som fyller 25, hade jag beställt från England och jag var så orolig att den inte skulle hinna fram men som tur var landade avin på hallmatten i precis rätt tid i dag så att jag kunde gå till Coop och hämta ut den! Hade också fått ett paket från Nelly men de här godingarna som passade jättebra! Nu har jag slagit in alla paketen och det blev så fint, ska visa er i morgon, men kom på att jag glömde fota själva presenterna, kanske hinner bränna av en bild ikväll när hon öppnar dem. :) Har tränat och badat och tvättat håret och nu har jag rullat upp det på varma spolar så att det ska bli fina lockar till ikväll. Som tur är, är det varmt i Göteborg idag, så jag kommer inte att frysa i klänningen, skönt! Känns jättekonstigt för mig att gå ut på fest en fredagskväll, ute på någon klubb har jag inte varit på en 6-7 år och jag tror inte min hälsa tillåter mig att gå ut i kväll heller men om jag kan vara med på festen är jag superduper glad!! Brukar alltid ligga nockad i smärta när det är fest på gång men idag är jag på benen, ta i trä, fingranar i kors, slänga salt och allt vad det heter, ha, ha!! ;) Önskar er en riktigt härlig fredagskväll! Citycatkisses!
Jacka -HM
Jeans -Levis Curve ID
Hålstickad tröja -Massimo Dutti
Boots -Din Sko
Väska -Alexander Wang
Fjäderörhängen -Urban Outfitters
Ringar -köpt i Frankrike

Kommentera här: