Kornblått!


Hello Citycatbabes! Det här hade jag på mig igår när jag skulle in till stan till en klinik och ta lite prover och sen hade jag en massa ärenden på stan att fixa. Älskar färgen på den här klänningen och i och med att den är stickad är den varm och mjuk att ha på sig, speciellt nu på vintern.

Men hörni, i morgon är det ju mars, det är ju första vårmånaden, yey! Jag har sett snödropparna titta upp här i rabatterna och idag strålar solen. Igår på stan såg jag så mycket fina vårkläder att jag höll på att bli tokig! Jag får verkligen inte shoppa något nu, straffet för att ha köpt Balenciaga-väskan på julrean. :) Gina Tricot och Zara har massa fint just nu, för att inte tala om Dagmar och Gestuz som jag hittade hos Awsome Rags. Det var svåååårt att gå ut tomhänt ur butikerna, men jag lyckades! Jag borde nog inte ha gått in någon alls, he,he, men man vill ju se vad det kommer för fina vårplagg och accessoarer! :)

Idag har jag jobbat, det var rätt stressigt och jag hade ont som fasiken så jag fick sitt och elchoka mig själv med Tens-appareten genom hela arbetsdagen för att kunna härda ut. Det är också lite stressigt för man vill ju inte att någon ska knacka på och komma in när man sitter med fyra elkablar fastklistrade på kroppen med långa ledningar, ha, ha, not a godd look! ;) Oh no, kom precis på att jag inte har betalt räkningarna än, usch vad tråkigt, måste göra det nu! Hoppas ni mår bra och har en bra onsdag! Citycatkisses!

Stickad kornblå klänning -Asos
Mockastövlar i overkneemodell -
Skinnväska -Mulberry Alexa
Leggings -HM
Leopardskärp -Asos
Halsband -Kenneth Jay Lane
Armband -Juicy Couture

Kommentarer:

1 Hanna:

Har också armbandet, köpte faktiskt i Raglady butiken:) Ska leta fram min, nu när jag har blivit smalare, den jag köpte va i barnstorlek.

2 Ellie:

Hanna: Åh vad kul att du också har armbandet! Visste inte att de fanns i barnstorlek, sött! Rag Lady är min absoluta favoritbutik!! :D Kram!

Kommentera här: