Svensk Sommar!

 
Idag har jag spenderat hela dagen på mammas landställe! Blommor och grönskande träd, vackra ängar, betande kor och hästar, grillning, glass och färska jordgubbar och blåbär och så en ständiga jakt på solglimtar, ha,ha, precis som det ska vara när det är svenska sommar! :)
 
Jag hade ju tänkt att blogga från landet under dagen men tyvärr så fungerar blogg.se inte som det ska än efter att de bytte bloggplattform. Det går varken att blogga via appen eller mms och det är inte bara jag som är sur för det har jag märkt, he, he, men här är lite bilder från idag som jag tog med Iphonen! :)
 
 
Klänningen köpte jag i Barcelona på Pull & Bear och solglasögonen kommer från Ray Ban.
 
 
 
 
Mmmmmm..... :)
 

Kommentarer:

1 Rebecka:

Åh gud så mysigt och gott det där såg ut ;) Ser ut som ni haft en underbar dag :)
Jag köpte även denna med min kavaj från Zara :http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/se/sv/zara-S2012-s/244888/663056
Tyckte stylingen med den var så snygg :)Hoppas bara de är bra i storlekarna.Annars blir jag sur :)
Kram

2 karin:

Härliga bilder! :)

3 Ellie:

Rebecka: Åh wow, sjukt snygg skjorta, typ den perfekta rutiga skjortan som passar till allt, året runt! Bra köp! Jättesnyggt stylat som du sa, med jeansen med dragkedja och väskan, oh la la! :) Vad kul att du gillade kavajen så mycket att du köpte den, alltid ett bra betyg när du gillar något! :) Jag tror vi kommer få mycket användning för den! Jag håller tummarna att storlekarna är bra! Många kramar!

4 Ellie:

Karin: Åh vad kul att du tyckte det, tack! :D

5 Maggie!:

Tack för underbara bilder från vårt sommarland. Det var underbart att ha er där!

Kommentera här: