Decleor Glow!

Här om dagen bestämde jag mig för att pröva en ny brun utan sol produkt! Jag har läst om den här från Decleor som bygger upp brännan gradvis och som dessutom är en fantastisk bodylotion med massor av närande naturliga ämnen för huden. Jag köpte den hos Åhlens eftersom jag hade en 20% rabattcheck där. Nu har jag prövat den två gånger och är verkligen supernöjd! Den ger ett varmt honungsglow till hela kroppen, jämnt och fint och doftar gott. (Bara en liten, liten svag doft av det där typiska karamelligt söta kan man känna efter några timmar, väldigt mycket bättre än andra bus-produkter jag prövat). Eftersom jag är så ljus i hyn just nu så passar den här varma mjuka tonen perfekt! Extra plus för att den bara innehåller naturliga ämnen och är helt fri från parabener. Den heter Decleor Aroma Comfort Gradual Glow Hydrating Body Milk.

Kommentarer:

1 karin:

Jag har den "vanliga" krämen från Decleor och den är superbra. Kanske ska testa denna? Känner mig lite blek.. :)

Kommentera här: