Fabulous Fall Ads!

Prada Fall 2012 Campaign!
 
 
I årets Prada-kampanj ser vi modellstjärnor som Anne Vyalitsyna, Magdalena Frackowiak, Iselin Steiro, Elza Luijendijk och Madison Headrick i en virtuell labyrint.
Kampanjen är snygg och färgglad men kollektionen är jag faktiskt inte så förtjust i den här gången. Jag trivs personligen inte alls i mönster från topp till tå och den här kollektinen är uppbyggd av kostymer med mönster av geometriska former. Vi ser även byxor under kjol, något som jag faktiskt tycker är extremt svårburet, jag har inte sett någon som jag tycker det är snyggt på! Leggings helt okej, strumpbyxor absolut men byxor under kjol? Nej! Fast när jag har sett det har det i och för sig varit blå jeans under en vit kjol och sånt, inte mästerligt skräddade Prada plagg. :) Jag gillar inte heller skorna med stor gummistövelskant runt. Vad tänkte Miuccia där? :) Det jag gillar är de klara färgerna, kleinblått och orange, alla vackra stenar som de har broderat både plagg och väskor med, mössorna och så håret med de färgade topparna då, ha,ha, så klart! ;)
Vad tycker ni?
 
 
 

Kommentera här: