Business Class!

 
Hello Darlings! Trevlig helg på er!
Jag började morgonen med att äntligen få sova ut, jeez vad trött jag var. Sen blev det lång frukost på våran inglasade balkong. Efter det har jag städat lite bland mina grejer. Alltså jag är hopplös på att bara stoppa in en massa saker på konstiga ställen, sånt som jag inte riktigt orkar bestämma mig för vad jag ska göra med det. M har sina polare här och kollar fotboll och golf! Om några timmar ska jag på födelsedagsfest/inflyttningsfest, det är två tjejer som har den ihop. Temat är "fest i färg" och jag har fått färgen rött, så jag ska dressa mig i rött från topp till tå. :) Hoppas jag hinner ta bild och visa er. Det här hade jag på mig igår när vi skulle till banken. Då vill man ju vara lite business-dressad men eftersom det var fredag ville jag ha något lite fint också. Älskar verkligen min nya peplumjacka, den passar till det mesta känns det som. :)
Önskar er en fin lördagkväll! Citycatkisses!
 
 
Peplumkavaj -Nelly Trend (finns i butik nu)
Kjol -HM
Topp -Whyred
Pumps -Christian Louboutin (finns i butik nu)
Halsband -Zara
Nitarmband -Asos (finns i butik nu)
Klocka -Michael Kors (finns i butik nu)
Ipad-fodral -Marc by Marc Jacobs (finns i butik nu)
Örhängen -Pilgrim (finns i butik nu)
 
 

Kommentarer:

1 Lara:

Älskar halsbandet från Zara! Hela den stilen är så klassisk och elegant, du är så snygg i det. <3

Svar: Tack snälla, vad kul att du gillade halsbandet. Köpte det på Zara i somras, hoppas det finns kvar fortfarande! Kram!
Ellie

2 Jessica:

Fantastisk look på dig!

3 Jessica:

Fantastisk look på dig!

4 Jessica:

Fantastisk look på dig!

5 Jessica:

Fantastisk look på dig!

Kommentera här: