Motivational Monday!

 
 

Recept på frukosttårta hittar du här!

Ha en hälsosam vecka allihop! Jag har börjat dagen och därmed veckan med bra matval, åt yoghurt med sockerfri granola, pumpa och solroskärnor till frukost, macka med kalkon och paprika till mellanmål, sallad med mozarella, vattenmelon och avocado till lunch och så lite grekisk yoghurt med mandel, honung och färska blåbär till mellanmål. Nu är det dags att ta tag i träningen men åh vad det tar emot! Har så ont efter en lång dag på jobbet, vill helst kura ihop mig i en boll. I de här lägena vet jag aldrig vad som är bäst? Att vila mig bättre eller att träna så att jag får smärtstillande endorfiner. Jag vet att jag kommer få mer ont under träningen men ibland blir det bättre efteråt. Ibland blir det dock ännu värre efter. Puh, inte vet jag? Men jag kör på lite träning, ska titta på det här inspirerande inlägget och dra på mig träningskläderna! :) Gör det samma vetja så jag får lite sällskap?! ;) Citycakisses!
 
 

Kommentera här: