Pink Obsession!


 
Här kommer äntligen några bilder på min nya lilla väska! Ett spontanköp en trevlig kväll i Las Meloneras. Där fanns ju så otroligt fina lyxiga butiker längs med hela strandpromenaden och på Mint sålde de underbara väskor från alla mina favoritmärken. Precis när jag skulle gå fick jag syn på den här lilla fuchsiafärgade drömväskan och var bara tvungen att slå till. Den är liten och nätt och är gjord för att ha cross body men funkar som en liten clutch också om man tar av axelremmen. Jag blev helt förälskad i färgen. Jag har inte mycket rosa eller cerise i min garderob och har inte haft på många år men nu känner jag att jag verkligen tycker om den här färgen igen! Skulle vilja ha ett par skor i samma ton också! :) Väskan har 3 fack och är fodrad med satintyg med loggan. Modellen heter Fulton cross body i storlek small. Ett härligt färgglatt komplement till garderoben!
 
 

Kommentarer:

1 Rachel :

Jättefin!!

Svar: Åh vad roligt att du tyckte den var fin! :D Kram!
Ellie

Kommentera här: