Silver Lightning!

 
 
Hello Citycatbabes!
I går mådde jag äntligen lite bättre så jag kom ut på både en shoppingrunda och senare after work med mamma. Hade på mig de silvriga jeansen från J Brand som jag kombinerade med en enkel vit sidenskjorta! De har en jättecool ytbeläggning av silver så att de ser ut som skinnbyxor, gillar! Effekten krakelerar också likt färg på en tavla, fantastiskt, tycker jag som gått 3 år på Textilhögskolan så klart. Blir lätt lite nerdig när det kommer till textiler, ytbehandlingar, material och nya effekter på plagg. :P Hoppas att ni har en mysig helg!
Citycatkisses!
 
Jeans// J Brand. Shirt// Equipment. Shoes// Christian Louboutin. Bag// Balenciaga. Bracelet// Hipanema. Necklace// Kenneth Jay Lane. Ring// YSL.
 
 
 
 
P.S. På Instagram kan ni se live video av gårdagens accessoarer. ;) Inte mästerligt filmat direkt, men vad fasiken man är ju nybörjare! :P Ni får säkert en chock ha, ha när ni ser mig på film, ofta ser man ju väldigt annorlunda ut som rörlig person än på en stillbild. Men det får man väl bjuda på. Tycker själv att det var väldigt kul att se andra "komma till liv" som man bara har sett på bild innan. :)
 
 

Kommentarer:

1 maggie:

Hej!Är i stugan! Kan inte ringa eller skicka sms!Bedrövligt! Är kanske något större fel. Står "Ingen service". ??

Svar: Hej! Vad tråkigt! Det kan vara att du behöver starta om mobilen bara, har du prövat det? Det kan bli så med Iphone ibland. Hoppas det löser sig!
Ellie/Göteborg Företag mailar till [email protected]

2 maggie:

Hej Eleonor! om du läser detta idag är du då snäll och ringer 3 och frågar vad det är för fel. om det är fel på min mobil eller deras mottagning här.

Svar: Jag har ringt och pratat med 3 och de har sökt på ditt telefonnummer och på området men de kan inte se att det finns några störningar eller några problem varken för ditt abonemang eller ditt område. De gav samma råd som jag, att starta om mobilen ett flertal gånger. Om det inte fungerar kan du gå in på Inställningar -Allmänt -Återställ -Återställnätverksinställningar. och pröva det. Det kan också hjälpa. Men annars finns det inte mycket mer nu kan göra nu. Kramar!
Ellie/Göteborg Företag mailar till [email protected]

Kommentera här: