Summer Day!

 

Hello Citycatbabes!
Wow, vilket väder vi har haft i Gbg idag! Strålande sol och riktig värme, som när man är utomlands. Underbart att kunna gå ut i kjol och bara ben och inte frysa det minsta, ljuvligt! Det här hade jag på mig på en shoppingrunda i eftermiddags! Vitt och svart är en klassisk kombo som alltid funkar! :) De rosa solisarna hittade jag i min älskade mosters lägenhet, känns bra att ha på sig hennes saker, det tror jag att hon gillar om hon ser mig nu! :)
Citycatkisses!

 
 Blus -Mango (finns i butik nu)
Kjol -Asos
Ballerinas -Michael Kors
Väska -Mulberry (finns i butik nu)
Armband -Marc by Marc Jacobs
Klocka -Michael Kors
Solglasögon -Arvegods
 
 

Kommentarer:

1 Amanda :

Hej! Jag tänkte egentligen maila men jag visste inte hur man kunde få kontakt med dig. Jag är på jakt efter den vita virkade panos emporio bikinin och stötte på din blogg. Om du skulle kunna tänka dig att sälja den eftersom du kanske inte använder den eller tröttnat så är jag mer än villig att betala en summa då jag är helt kär i bikinin!!
Tack på förhand :)

Svar: Hej! Jag hade gärna sålt nästan vilken annan bikini som helst men just den tycker jag så mycket om, plus att den tyvärr är lite trasig nu eftersom jag använt den så mycket. Tack för erbjudandet och hoppas att du får tag i den! Modellen heter Kandia och den finns i svart, brunt, gult och ljusblått på Bubbleroom och Nelly om det skulle vara något? Hälsningar Ellie
Ellie/Göteborg Företag mailar till [email protected]

2 Modejuvel:

Så himla söt outfit! & Mulberry-väskan är ju bara helt underbar... :) Trevlig helg! Kram

Svar: Tack! Vad glad jag blev, ja den är verkligen en favorit i garderoben! Kramar!
Ellie/Göteborg Företag mailar till [email protected]

Kommentera här: