Mysigaste Tröjan!

 
 
I'm in love!
Inte trodde jag att en jättestor begie ulltröja skulle bli min höstförälskelse, ha,ha. Nej men alltså den här oversize tröjan i 100% ull är bara så mysig så jag var tvungen att visa er med en gång. Den är stor nog att kunna funka som klänning till leggins och den har till och med fickor. Den känns precis så där mysig som pojkvännens finaste tröja som man tar på sig när man fryser och han inte är hemma (hrm, hrm). ;) Jag blev varm på några minuter när jag kröp in i den här. Jag beställde två tröjor från HM Paris Collection men tyvärr blev det något fel så jag fick bara en. Men vad glad jag är att det blev den här. :D Hade en rabattkupong på 25% så det gjorde ju att det blev ett bra pris också. Undrar om jag köper något nu för tiden utan att det är rea, rabattkupong eller second hand, ha,ha. Det är ju så lätt att googla fram en rabattkod nästan oavsett vilken butik man handlar i. Prenumererar man dessutom på nyhetsbrev från favoritshopparna på nätet så får man ständigt nya härliga rabatter, perfekt! (Tycker jag men inte min plånbok, min sambo och min nya stödgrupp (anonyma shoppoholics). ;P
 
 
 
 
 

Kommentera här: