Motivational Monday!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Förra veckan gick det riktigt bra med träningen hurra! Äntligen tillbaka efter det långa förkylningsavbrottet. Jag hade satt upp träningspass måndag, tisdag, onsdag, vila torsdag, träning fredag, vila lördag, söndag. Och jag genomförde alla passen, det trodde jag inte! Dessutom blev det en lång bonuspromenad på söndag och då känner man ju sig extra glad. Därför tror jag att det är bättre att sätta upp ett lägre mål än max vad man orkar, så får man en positiv extra självförtroende push när man orkar göra något utöver det man lovat sig själv. Istället för att bli besviken när man inte orkade max. Den här veckan står yoga, intervallträning på gåband och lätt styrketräning med kroppen som vikt på schemat. Önskar er alla en superfin vecka!
Citycatkisses!
 
 

Kommentarer:

1 Angie:

http://www.amelia.se/artiklar/17-saker-alla-kattagare-kanner-igen-men-som-du-som-inte-har-katt-ocksa-kommer-tycka-ar-kul/?id=5937&epslanguage=sv


Svar: TACK! Alltså jag skrattade ihjäl mig. Jag har läst den två gånger och skickat vidare den till både min man och Mamma. Man känner igen allt, så väl! Jag skrattar sällan högt för mig själv men nu har jag stått här och skrattat med kramp i magen och tårar i ögonen. Tack för tipset! Många kramar!
Ellie/Göteborg

Kommentera här: