Baby Shower!

 
 
Åh jag hade verkligen en helt fantastisk kväll igår! ♥
Känner mig så bortskämd och överöst med fina ord, positiv energi och underbara presenter. Det bästa av allt var att så många ville komma och att jag för första gången på minst 12 år fick samla alla vänner, gamla som nya och ha dem hos mig alla på en gång.
 Jag ska ta och gå igenom alla bilder, är ju flera hundra, och dela de bästa med er här på bloggen så klart!
 
TACK till alla som var med, ni är de bästa vänner man kan önska sig!
♥♥♥

Kommentarer:

1 Veronica:

Åh vad roligt :)

2 Lara:

Tack så mycket själv! <3 Massor av kärlek till dig o familjen :)

3 anna:

Å så fint! Älskar själv att fixa och planera fester. Det riktigt lyser om dig, jättefin är du! Tänk å snart ska du få träffa din största kärlek i ditt liv. Din Stampe ;) kram

4 anna:

Å så fint! Älskar själv att fixa och planera fester. Det riktigt lyser om dig, jättefin är du! Tänk å snart ska du få träffa din största kärlek i ditt liv. Din Stampe ;) kram

Kommentera här: