Back for Halloween!

 
Hej mina fina citycatbabes!
Ni måste ju undra vad sjutton som hände. Jo, det var så att flera hundra tusen besökare här på citycatwalk fick servern att crasha! 
 
Nej, så var det ju inte riktigt (men kunde ju har varit för så bra är ju vår blogg och citycatbabesklubb eller hur?) ;) Varje år förnyar man sitt medlemskap genom att betala för att ha en PRO-blogg här på blogg.se. Jag betalade som vanligt flera veckor före utsatt tid, men precis som förra året så missade de min betalning och stängde ner bloggen. Alltså jag FATTAR INTE hur de lyckas med detta varje år och vad jag ska göra för att undvika att det blir så? Suck! Det har varit otroligt frustrerande att inte kunna förmedla mig med er och berätta vad som hänt och inte kunna blogga alls. Jag har haft daglig kontakt med dem och varje dag har jag blivit lovad att den ska komma igång, men icke. Men, men, hoppas att ni inte har drabbats av svår abstinens (eller jo lite hoppas jag det faktiskt). Nu är bloggen tillbaka i alla fall och ska så förbli! 
Glad Halloween på er!
Citycatkisses!
 
 
Halloweenista!
 
 
 
 
New York Halloweenista!
Tänk att få spendera en Halloween i NYC, vandra genom down town och se alla town-husen utsmyckade och alla pumpor tända i Central Park och sen gå på något riktigt coolt Halloweenparty på kvällen! Drömma bör man annars dör man! ;)

Shirts top
175 SEK - lushtshirts.co.uk

Chloé shearling jacket
66 040 SEK - harrods.com

Isabel Marant black mini skirt
10 260 SEK - net-a-porter.com

Black stocking
110 SEK - modcloth.com

Cesare Paciotti ankle booties
6 960 SEK - rinastore.com

Mulberry water resistant backpack
9 375 SEK - selfridges.com

Alexander McQueen red leather bracelet
1 795 SEK - saksfifthavenue.com

Whistles gray fedora hat
1 120 SEK - whistles.com

Kommentarer:

1 Yvonne:

tack och lov att det bara var det - jag trodde något hade hänt.
Är man beroende så är man:)
Yvonne

Kommentera här: