Summer Dress & Makeup Mess!

 
 
Hello Citycatbabes!
Det här är väl ingen riktig outfit egentligen utan bara att jag tog en snabb bild i spegeln på vad jag hade på mig här om helgen. Men ni kanske vill se ändå? Ja nu får ni det i vilket fall. Tycker så mycket om den här klänningen från Ralph Lauren. Fint mönster, mjukt tyg och härliga volanger, man känner verkligen att det är sommar när man har den på sig. Om ni undrar varför det ligger en massa smink på golvet runt om kring mig så hittar ni svaret längre ner...  Min sminkväska från Victoria's Secret fick sig en ordentlig genomgång kan man säga. Letar fortfarande efter vissa saker, ha, ha. Den kvällen testade vi att grilla tjocka skivor av vattenmelon som vi sedan smulade fetaost, citronskal och egenodlad mynta över. Jag tycker det var en god och rolig förrätt medan man väntar på att resten av maten på grillen ska bli klart. :D
I morgon är vår gemensamma ledighet slut och M går tillbaka till jobbet och jag ska vara hemma med Tom ett tag till. Är glad att jag inte måste skicka iväg honom till dagis just nu, eftersom han varken kan gå, prata eller äta själv än. Det är nog nära att han går snart för han nästan springer med sin gåvagn, he,he. Men om han ska försöka ta ett endaste litet steg själv så blir det så läskigt, så läskigt och en liten tår trillar ner för kinden, sötis, hi,hi.
Hoppas att ni har haft en skön söndag! <3
Många kramar och citycatkisses!
 
 
Dress/ Ralph Lauren. Necklaces/ Marc Jacobs and Tiffany & Co. Shoes/ Eh, forgot to put on shoes... ;)
 
 
 
 
 
 
But first, lets take a selfie! ;)
 
Grillad vattenmelon!
 

Kommentarer:

1 Tanja:

Ni är så fina båda två! Lilleman ser ut att vara mkt lik sin pappa av det som synts på bloggen:) Håller med om att det är skönt att de klarar sig hyfsat innan det blir aktuellt med förskolan. Ja melon är ju sååå gott med feta, vi brukar skära i tärningar och blanda. Grilat har vi dock inte testat:=) kram/tanja

Svar: Hej! Vad roligt att du tycker att han är lik pappa! :) Jag tycker också det. Men nu har han fått mitt hår. :) Ja det finns ju de som bara absolut inte har möjlighet att vänta med förskolan så jag är tacksam att Stampe kan få vara hemma med mig lite till. Kämpar med att lära honom att äta själv nu men det går långsamt hi,hi. Just fetaost och vattenmelon är en match made in heaven! Hoppas du mår bra. Kram Ellie
Ellie/Göteborg

Kommentera här: