Taverna Averna!

 
 
Hello Citycatbabes!
Här kommer en outfit från här om dagen när vi var inne i Linnéstan och shoppade lite. Vi hamnade på mysiga Tredje Långgatan och fantastiska nyöppnade restaurangen Taverna Averna. Italiensk mat på en fin uteservering i solen, så härligt! Jag fick en lax som var himmelskt god. 
Tom photobombade mina outfitbilder, ha, ha. Det var varmt och soligt och fint den dagen så jag hade på mig orange kjol, vit 70-tals blus med broderier och tofsar, mockaväska med fransar och sandaletter smyckade med stenar köpta i Grekland. I dag tänkte vi också ta en liten tur till stan och kolla på möbler till källaren men vi får väl se om jag fixar det, beror på hur jobbig smärtan blir idag. Det har fortsatt att vara rätt tufft på den fronten. I natt var vi dessutom uppe mellan 11 och halv 4 med en hysteriskt ledsen Stampe som inte ville sova! Vi har nyss flyttat honom till eget rum bredvid vårt sovrum och de första fem nätterna gick jättebra så vi tror ändå att det var något annat som var jobbigt för honom i natt. Kanske tänderna eller mardrömmar...?
Hoppas att ni får en jättefin lördag!
Citycatkisses!
 
 
Blouse/ HM. Skirt/ Bought in Spain. Sandals bought in Greece. Fringe bag/ Michael Kors. Ring/ YSL. Watch/ Hermès. Necklace/ Tiffany & Co.
 
 
 
 
  
 
 
 


Kommentera här: