Miu Miu!

 
 
Hello Citycatbabes!
Har haft min dator på reparation hos Mac Store ett bra tag men nu är den äntligen tillbaka, hurra!
Här är en outfit från förra veckan. Hade på mig stickad peplumtröja och jeans från Current Elliot. Och ett nytt halsband från Miu Miu som jag köpte second hand från Style Sequel. :P Det tillhör kollektionen som var "skärp-inspirerad". Jag har redan två armband som ser ut som små skärp från Miu Miu och det här halsbandet är också format som ett skärp. Älskar stenarna i svart och blått. 200 kr, kanon! :D
 
På onsdag blir Stampe 8 månader, wow, jag kan inte fatta hur fort tiden går. Nu har jag precis slutat amma eftersom jag behöver mina mediciner. Önskar jag kunde fortsatt längre men som tur är så är han helt galen i vanlig mat. Verkligen galen. Han vrålar så fort han får se mat och om det inte går tillräckligt fort att mata honom blir han vansinnig, ha, ha. Med utmattningen börjar det i alla fall kännas bättre vissa dagar och i fredags hade jag min första yogalektion igen efter graviditeten. Det hoppas jag ska hjälpa mig att bli bättre!
Hoppas det är bra med er fina citycatbabes!
Vill bara säga att jag blir så glad för alla era kommentarer och jag läser varenda en. Jag hoppas att jag snart ska få tid att börja svara er igen!
Citycatkisses!
 
P.S. Självklart kommer snart mina bäst klädda på Oscars-galan
 
 
Top/ HM. Jeans/ Current Elliot. Bag/ Mulberry. Boots/ Christian Louboutin. Necklace/ Miu Miu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Käthes Mode:

Tänk att han har blivit 8 månader!!

Kommentera här: