Pooltapp och djungelfeber!

 
 
 
Hello alla fina citycatbabes!
Ni undrar kanske vart jag tog vägen. Först tappade jag min mobil i babypoolen. Aaaargh, hade 700 foton från vår första semeter med Stampe på den och så, så mycket annat och de första dygnen var den helt död eller bara vita streck på den. Nu har den faktiskt kommit till liv något så när, så att jag tack och lov har kunnat rädda våra semesterfoton, puh! Men taskigt nog så drabbades jag samma kväll som vi kom hem från Kreta av någon extrem sorts jävla influensa. Ett riktigt ilsket virus sa läkaren, men det skulle också kunna vara lunginflammation, bara att vänta, vila och se hur det går. Sällan har jag varit så dålig av ett virus, fullkomligt utslagen och så klart livrädd att Stampe ska få det här. Det var nära att M ringde ambulans här om natten för jag bara skrek av smärta och var helt borta. Jag hade ju precis varit förkyld i 2 och en halv vecka så jag hann bara vara frisk 5 dagar, hade hostan kvar de två första dagarna på Kreta.
Vi hade i alla fall en helt underbar vecka där, en av de bästa resorna jag har gjort, för att det var vi tre, i vår lilla familj. :D Fler bilder från resan och mer outfitinlägg är på väg så snart jag mår lite bättre. För det hoppas jag verkligen att jag snart gör, det räcker liksom som det är för mig med mina permanenta sjukdomar. Hoppas att ni mår bra och har en härlig sommar (trots vädret)! Hur har ni det och vad gör ni?
Citycatkisses!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: