Snake Print!

 
Hello Citycatbabes!
Här har vi en liten sjukling igen. Stampe var ju förkyld 4 veckor i sträck, hela mars och sen gick det 4 dagar och så blev han sjuk igen. Så nu är det återigen hysteriskt gråt på nätterna, hosta snuva och en liten ledsen bebbe. Det svåra med bebisar är ju att de ändå absolut inte vill ta det lugnt när de är sjuka. Tvärt om verkar de vilja ha mer stimulans än vanligt. Puh! I helgen åkte vi en liten tur till Kungsmässan igen. Vi köpte var sitt par sneakers i skinn och så fick jag äntligen fyllt på förrådet av torrschampo. Helt seriöst kan jag inte leva utan det nu när jag har Stampe och hårtvättarna är lika sällsynta som solen i mars. På tal om solen... vart fasiken är den någonstans? Längtar så efter värme, vår och ljus. Är ruskigt trött på vinterjackor, tjocka tröjor, halsdukar, mössor och vantar nu. Tyvärr glömde jag kameran hemma så jag har inga kort ifrån utflykten. Men lite outfitbilder blev det i alla fall. Toppen i siden är från Equipment, ni kanske minns att jag bloggade om den för ett tag sedan. Jag har sparat på den lite eftersom färgerna är så våriga, men nu tyckte jag verkligen det var dags. Jag gillar ormskinnsmönstret som ger lite sting till de sockersöta färgerna. Längtar tills jag kan ha den med vita jeans och Louboutins! :) Jacka, kjol, topp, skor och klocka i dagens outfit är alla second hand/vintage.
Hoppas att ni mår bra!
Citycatkisses!
 
 
 

Jacket & Skirt/ Alexander Wang. Booties/ Christian Louboutin. Top/ Equipment. Watch/ Hermès. Bracelet & Necklace/ Marc by Marc Jacobs. Ring / YSL. Bag/ Balenciaga.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentera här: