Hard Rock Café!

 
 
 
Hello Citycatbabes!
För ett tag sen var vi en sväng på stan med Stampis och åt middag på Hard Rock Café på Avenyn.
Det var inte helt lätt att äta på restaurang med Stampe, han blir otålig så fort och ska riva ner allt från bordet. Alltså verkligen allt, når han ett underlägg, ett glas, bestick, ljuslykta eller något annat så åker det i golvet direkt. Puh! Så ser man andra barn i hans ålder som sitter så lungt och stilla och bara tittar på medan föräldrarna äter och man bara... hmm... Men, jag älskar min lilla groda över allt på jorden, att han är livfull är en gåva och jag tycker så kalrt att han är sötast av alla, hi,hi. Han fick en ask med kritor och ett målarblock av den snälla servitrisen. Men han är nog för liten än för att förstå konceptet måla. Han åt istället upp delar av den röda kritan under ett ögonblick när jag råkade titta bort, så sen spenderade jag resten av dagen åt att fundera över om barnkritor är giftiga. Men han fick inga men vad vi kunde märka. Vi fick turas om att gå runt med honom medan den andra åt och så fick han smaka en hel del på vår mat. Han älskar ju mat, ha,ha och blir så exalterad att han morrar och skakar i kroppen och lyfter upp båda armarna med knutna små nävar, ha,ha. När vi skulle gå fick han en jättefin ballong att ta med som jag knöt fast på vagnen. Men han var livrädd för den och skrek oavbrutet tills vi tryckte in den under vagnen, ha,ha, ha. Det är därför det ligger en ballong under vagnen på bilden ovanför. :D
Jag hade på mig en senapsgul polotröja, svarta jeans och overkneeboots, min härliga jacka från förra året och hatt. :D
Redan onsdag idag. Jag tycker veckorna bara rusar på nu och i helgen är det redan första advent. Jag älskar december, nästan lika mycket som oktober, ha, ha. Förra året var utmattningen som värst och vi hade ändå både dopkalas och julafton hos oss så det blev inte att jag njöt så mycket. Men i år hoppas jag att det ska finns ork för knäckbak till julmusik, fina blomsterarrangemang, glöggmys, julmarknader, julbad med tända ljus och långfilmer insnugglad i en gosig filt i soffan. (Kanske något av det i alla fall). :D
Hoppas ni mår bra!
Citycatkisses!
 
 
 
 
 
Jacket/ Nelly. Knit/ Zara. Jeans/ J Brand. Overkneeboots/ Alexander Wang. Hat/ Asos. Bag/ Louis Vuitton. Gloves/ Åhlens. Bracelet/ Alexander McQueen.
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: