Tränings-Tisdag!

 
10...
 
9...
 
8...
 
7...
 
6...
 
 5...
 
 4...
 
 3...
 
2...
 
1...
0!
Hello Fitnessbabes! 
Ja man får ju improvisera lite när inte inläggen funkar. Av någon konstig anledning så har mina inlägg försvunnit när jag tryckt på publicera den senaste tiden. Så jag hann göra tre inlägg innan jag insåg att jag måste kopiera för att vara säker på det finns kvar. Puh. Inte kul att skriva om allt när man precis är klar, men, men här kommer äntligen veckans träningspepp! :D Länge nu har jag känt att det inte går framåt med träningen, att det inte märks någon skillnad, men så här om dagen så tyckte jag äntligen att jag faktiskt både ser och känner av lite framsteg, Härligt! Och det spelar ju faktiskt ingen roll om det går långsamt framåt, det viktiga är att det går framåt, som min vän (öh) sköldpaddan här ovan så fint uttrycker det. Och framåt kommer det alltid att gå om du gör någon form träning!
Maxar de två sista veckorna nu inför semestern, jag kommer inte vara där jag hade hoppats, men så länge man gjort något framsteg får man vara tacksam!
Ha det fint!
Citycatkisses!

Kommentera här: