Måndagsmotivation!

10...
 
9...
 
8...
 
7...
 
6...
 
 
5...
 
 
4...
 
3...
 
 
2...
 
 
1...
 
0...
 
Hello Fitnessbabes!
Hoppas att ni har haft en fin helg? Själv tyckte jag att den gick så fort att jag misstänker att det inte var en riktig helg. Känner mig lurad. Det var fredagkväll, jag tog en drink, satte på lite musik och sa skåål och sen var det måndag. (När jag skriver detta inser jag att frågan egentligen kanske inte handlar om hur vida det var helg eller inte, utan om vad det var i den där drinken? Hmm). Hur som helst, jag har tagit mig i kragen och äntligen kommit igång med Ashtangayogan igen. Det känns så skönt och jag känner mig så duktig när passet är över. Och jag vill också bara gå hem och lägga mig och sova i 4 timmar när passet är över, men det är en annan sak. Yogan början nämligen kl 06.15 på morgonen. Fattar ni hur tidigt jag måste gå upp för att vara där i tid?! :O För tidigt. Men som sagt, när jag väl är där känner jag mig som en superhälsosam proffsyogi (trots att jag inte kan sträcka ut benen och skakar som ett asplöv i hunden efter tre andetag).
Jag har också tagit mig i kragen när det gäller mitt Werther's Original-beroende. Inte en enda gång under veckan har jag köpt hem en påse. Men i lördagskväll köpte min man lösgodis till sig själv OCH då köpte han även några extra Werthers Original till mig. Trots att han hatar när jag lägger kolapapper över allt. Det är kärlek det. (Han påstår att han har hittat kolapapper i fickorna i både sin morgonrock och i sin favorithoodie. Jag förnekar detta bestämt). När jag såg att han hade köpt kolorna till mig fick jag exakt samma euforiska känsla som när jag var 8 år och fick en hel påse Fox-citrongodisar av mina föräldrar som lördagsgodis. Tyvärr fick jag inte samma sockerchock som när jag var barn, dansade runt hejvilt och var superparty i flera timmar utan jag somnade precis som vanligt i soffan framför Netflix. "Netflix and sleep" helt enkelt, "Netflix and chill" har jag aldrig varit med om... ;)
Ha en underbar vecka!
Citycatkisses!
 
 
 
 
 Bilder: Tumblr.com

Kommentera här: