Spanien -Tredje Veckan!

 
 
Hello Citycatbabes!
Här kommer lite bilder från tredje veckan i Spanien! Den tredje veckan blev helt fantastisk. Jag mådde SÅ mycket bättre. Jag antar att jag äntligen hade landat i allt och hunnit få i mig tillräckligt med D-vitamin. Jag kände att jag började få krafterna tillbaka, orkade gå längre och längre promenader och smärtan var betydligt lägre än vanligt så därför orkade jag också mer än jag brukar. Stampe var glad för att han hade fått träffa pappa igen och badat massor veckan innan. Han fick leka med morfar nästan varje dag och vi gjorde mysiga utflykter. Det var en väldigt lugn och mysig vecka. Vi handlade och lagade god mat, gick härlig långpromenader och lekte på lekplatserna. Det var inte lika varmt som den veckan M var där men som hemma i maj ungefär, underbart vårväder med andra ord. :D
 
Mimosan blommar just nu och det är så vackert!
 
Morfar och Stampe! ♥
 
En av dagarna fick jag flera timmars ledigt när morfar och Maj-Britt passade Stampe och gissa vad jag gjorde då. Inte vilade som jag borde i alla fall. Hur ska man kunna göra det när Spaniens största köpcentrum ligger precis bredvid. Jag tror jag prövade hundra volangtoppar, ha, ha, bland annat den här på Zara. Vissa saker stannade kvar i butiken när jag så åt dem men andra hoppade envist ner i påsarna och mitt kreditkort drabbades av utmattningssyndrom. (Vet ju precis hur det känns, så det var lite taskigt faktiskt).
 
Vi firade St Patricks Day med morfar och Maj-Britt samt min underbara kusin Susanne och hennes man Göran som jag inte har träffat på väldigt länge. Den irländska högtid firade vi på Kina-restaurang. Eh ja faktiskt, men den låg vägg i vägg med den irländska pubben. ;) Räknas det?
 
Nom nom!
 
Morfar lärde Stampe gå ut med Smulan. :) 
 
En solig och varm dag i vår trädgård! Man kan inte annat än bli glad av så mycket blommor och sol.
 
Mysiga kvällspromenader tillsammans där vi kollade på alla coola bilar.
 
Hallå kompis!
 
Den varmaste dagen på veckan var vi hemma hos morfar och Maj-Britt och Stampe fick bada i poolen.
 
Citronträd och...
 
...vårblommor över allt!
 
Det är så här jag badar (doppar en tå i taget när det är under 24 grader) så han har lärt sig av mamma. :)
 
Läggdags gick så där och allt som oftast var det här busfröet vaken till både 10 och halv 11 på kvällarna. :) Men det gjorde inget för vi hade så roligt tillsammans. Det är en sån underbar ålder nu när man plötsligt har en liten kompis att prata med hela dagarna. (Ni med treåringar bara, mo ah ha ha, vänta bara). :)
 

Kommentera här: