Bleu Lavande!

My New Spring Bag: Balenciaga Giant in Bleu Lavande!
Längtar till våren och är glad över färgen på min nya väska!

P.S. Nu har jag svarat på alla kommentarer! Tack snälla fina, underbara ni för allt pepp, stöd och uppmuntran ni ger! Sen jag köpte väskan har jag varit sjuk konstant med en liten, liten stund bättre i söndags och sen jätte illa igen (kanske är ett straff, ha,ha). Så jag har läst alla kommentarer och är alltid superglad för varenda en, men har försökt prioritera att få upp inlägg så att ni har något att läsa även om jag är jättesjuk. Men nu är alla kommentarer besvarade! Massor av citycatkisses till er! Ni är bäst!

Kommentarer:

1 karin:

Kommer bli perfekt i vår:)

2 Ellie!:

Ja det känns så, är så himla glad att jag tog den här färgen i stället för den röda, i love it! :D Kul att du också tycker det! Kramar!

3 Michaela:

Den kommer vara sååå snygg i sommar med vitt och solbränd hy :)

Kommentera här: