Disney Couture!

image1509
Åh kyssjohanna.se har fåt in smycken från Disney Couture by Kidada Jones! Disney Couture har snabbt blivit Hollywoodkändisarnas nya smyckesfavorit tack vare deras söta sagoinspirerade smycken. Jag gillar verkligen guldhalsbandet med texten "Fairest of them all" som jag hade med i en av mina önskedrömmar för ett tag sedan och som synts på Lindsay Lohan. Det flätade armbandet med massor av små söta figurer som är en favorit hos Nicole Richie är också helt fantastiskt. Kort sagt, jag skulle vilja ha allt! : )  Jätte kul att de finns att köpa i Sverige nu!

Kommentarer:

1 B:

Armbandsfreak som jag är hihi,kollade jag in när dom fick in dom där Disney couture på kyssjohanna häromdagen och dom är så fina!Dock lite dyra.Jag tänkte man kunde försöka sig på någon liknande och göra själv,hur det nu ska gå till.Det får jag klura på ;)

2 Ellie:

Ja de är så himla fina! Det hade ju varit kanon om man kunde göra något liknande själv! Armbanden var verkligen dyra, men jag blir nog tvunden att köpa halsbandet :) det var inte så farligt dyrt.

3 B:

Nej halsbandet var inte så dyrt!Men det är nog inte äkta guld?

Kommentera här: