Eva Longorias bröllop!

image1450
Jag köpte faktiskt en skvallertidning (Veckans Nu) här om dagen, för att få se Eva Longorias bröllops special och jag blev verkligen inte besviken. Vackrare bröllopsbilder har jag aldrig sett. Kyrkan i Paris var fylld av vita rosor och stora vit ljus och Evas klänning som kostade 525 000 kr var det vackraste jag någonsin sett! Eva longoria och Tony Parker fick ju 2 miljoner dollar för att säja rättigheterna till bröllopsbilderna till OK weekly så väldigt få bilder har läckt ut. Här är några i alla fall.

Kommentarer:

1 B:

Åh vilket drömbröllop!Vad vackra dom är :)

2 Ellie:

Åh ja suck verkligen...det är speciellt en bild i tidningen på bara Eva som jag hela tiden kommer på mig sjlv att ta upp och stirra på...hi,hi,hi så vackert så det nästan ser overkligt ut! :)

Kommentera här: