Vem blir Årets Fashionista? Rösta!!!

Nu är det dags att rösta fram Årets Fashionista!!! Jag har räknat ut vilka 6 tjejer som har blivit Dagens Fashionista flest gånger under året som gått. Nu är det ni som får bestämma vem som kammar hem titeln som Årets Fashionista! Rösta!!! 

EVA LONGORIA



EVA MENDES


JESSICA ALBA


CAMERON DIAZ


SIENNA MILLER


MISCHA BARTON


Skriv in eran röst i kommentarfältet!!

Det är fortfarande oavgjort, så kom igen och rösta!!

Tävlingen pågår tom. kl 24.00 på nyårsafton!

Kommentarer:

1 adriano:

Eva Longoria och Jessica Alba

2 Lina:

Måste säga att jag håller på Sienna Miller. Älskar hennes hår och hennes ofta enkla men så träffsäkra stil. Cameron är dock en nära runner- up. I love the blondes!

3 D:

Sienna Miller ABSOLUT!

4 Helena:

Jessica Alba

5 Malin:

Cameron Diaz

6 matilda:

Mischa barton!

7 Moa:

EVA MENDES! Hon klär sig sexigt men classy, och aldrig tråkigt. Hon har haft underbara outits hela året.

8 Malin S:

Mischa får min röst.

9 adriano:

eva longoria

hi

10 Jessica:

Cameron Diaz!!

11 Asa Eden:

Uj hujeda mig vad klurit, men det far nog bli Eva Mendes - tatt foljd av ALLA de andra!

12 adriano:

du har glömt ett av eva longorias fotot när hon e i paris eller nånstans.

13 Karlakar'n:

Eva Longoria har klätt sig bra genom historien så väl iår så jag röstar på henne.

14 Moonlightgirl:

Jessica Alba e så söt men klär sig icke snyggt så jag röstar på Eva Longoria,synd Jessica men Eva får min röst.

15 medontlikesyou:

eva longoria eller jessica alba,jag ska bara se dem igen. jag har kollat igen jag röstar icke sa nicke på desperate housewives-stjärnan EVA

16 medontlikesyou:

Jag menar då att jag röstar på desperate housewives-Eva Longoria.

Kommentera här: