Gossip girls I love!

image3935Åh "Serena" (Blake Lively) och "Blair" (Leighton Meester) från tv-serien Gossip Girl är verkligen mina nya favoriter. Speciellt Blake- love her! Hon är så vacker och har sjukt snygg stil både i serien och i verkligheten. Blairs stil i serien är också väldigt söt och inbjuder till mycket inspiration, men Serenas lite nonchalanta bohemcica lyxiga tjejiga stil är verkligen min grej!! Blake Lively och Leighton Meester poserade tillsammans i massor av härliga outfits för majnummret av Nylon Magazine. Här ser ni resultatet!


Så här ser affisherna ut i USA för nya säsongen av tv-serien Gossip Girl. Många i USA tycker att de är för sexiga. Jag tycker att de är rätt coola. : )
image3942

Kommentarer:

1 elin:

Åh, Gossip girl är bäst!

2 Ewie:

Jag håller med dig :P blake är underbar.. och den affischen på serena och nate.. var jävligt het :P

3 Natalie B:

Hej!

Om du inte redan deltar får du gärna vara med i min tävling: http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!

Hoppas du får en bra kväll!

4 Matilda:

Har du läst böckerna? Jag tycker att dom är tusen gånger bättre än tv-serien, fast tv-serien är också bra! :)

5 B:

Jag är väl bland dom enda som inte följt serien.Borde kanske kolla på det :) Men snygga är dom!

6 Ellie:

Elin: Ja jag håller med!
Ewie: Ja hon är så vacker och jag håller med dig om affishen! :)
Matilda: Ja jag håller på att läsa böckerna, har köpte de fyra första och ska precis börja på den andra, men det blir lite konstigt när man sett serien först och personbeskrivningarna inte stämmer överens med det man sett på tv. I serien har ju Jenny blont rakt hår men i boken har hon brunt lockigt håt tex. Men både böckerna och serien är kanon tycker jag. :)
B: Köp den på dvd sen när första serien säpps så kan du ha myskväll och kolla en massa avsnitt på raken. Jag tror du skulle gilla den :)

Kommentera här: