Shoppat i Köpenhamn 3!




Friis Company har en söt butik på Köbmansgade i Köpenhamn. Där hittade jag äntligen ett par riktiga lackleggings som är superglansiga. Jag köpte ett par från American Apparel i vintras men de visade sig inte alls vara skärskilt glansiga. Theese are the real thing. Lacktights och super tighta skinnbyxor blir lika trendigt den här hösten som förra och här ovan ser ni Kiera Knigthly i senaste Glamour i sexiga lackleggings. Jag kommer att använda dem till söta klänningar i höst och till långa stickade tröjor i vinter oh la la : ) I samma butik hittade jag ävne de här supersöta velourtofflorna med stora rosetter på sidorna. De har jag bott i sedan jag kom hem såååå sköna : )

Kommentarer:

1 kimmy:

Gillar din blogg massor :D

Hade jag haft tid hade jag nog gjort ngt liknande.. men det har jag inte, så därför är jag tacksam för din :)



Jag har köpt ett par lack-imitation(TYP) taights.. men dom satt inte särskillt bra, så jag undrar... hur sitter dina från Friis? Vet du om man kan köpa dom nån annanstans än i DANMARK? Vill verkligen ha ett par nu till hösten, det är såå snyggt! :)

Kram Kim

2 kimmy:

Förresten, vad tror du om lackskoletter i höst? Håller det i sig? Måste få en second opinion från ngn =)



[email protected]

Kommentera här: