Kanske shoppas det här i New York?

image3650Stilikonen Chloé Sevigny har gjort ett omtalat samarbeta med übercoola New York butiken Opening Ceremony. Kollektionen är verkligen i hennes speciella stil, ibland lite väl galet, men det finns några godbitar som jag mer än gärna skulle vilja shoppa om jag får möjlighet när jag åker till New York. Favoriten är den söta Bardotrutiga klänningen, den är en riktigt dröm. Men jag gillar även de blommiga klänningarna och de snygga kilklacksstövletterna och de leopardmönstrade ballerina skorna. Det är mycket möjligt att kollektionen kommer att ha sålt slut innan jag hinner dit, men det är ändå dags att börja diskutera nu vad jag ska shoppa på resan tycker jag. Skulle ni shoppa något ut kollektionen om ni var i NY?

(Den rutiga klänningen är min favorit!)

Kommentera här: