The Dress is here!


Jag var bara tvungen att fota den röda klänningen från Asos som kom idag. Ursäkta att den inte är struken och att mitt hår är oborstat, benen bara och ansiktet osminkat, men jag blev så himla glad att den passade och var så fin så jag ville visa upp den ändå. Jag tog en size 10 och den passade perfekt, kanske lite, lite för stor runt midjan, men det gör inget, desto mer plats för julmaten, he,he. Jag är en storlek 36/38 (definitivt 38 över höfterna) så då vet ni att en storlek 10 motsvara det om ni är sugna på klänningen. Den är precis lagom glansig och i den röda färgen som jag så gärna ville ha. Rosettdetaljerna är jätte söta. Jag är supernöjd! : )


(My new dress from Asos arrived today and I love it! )

Kommentarer:

1 Att ha det gott:

Jag tycker att den var underbar på dig

2 er:

Jättefin! Du ser ut som en liten julkaramell ;)

Kul att se dig le, du ser verkligen nöjd ut här :) Ha det gött och stora kramar!

3 Camilla:

Vilken härlig röd färg den klär dig underbart. Du är lika söt som vanligt, ha en härlig dag:)

4 Sarah:

Åh så fin den var!! :D

5 B:

Superfin klänning.Passar perfekt på dig!Kram

6 Ellie:

ATTHADETGOTT: Åh tack va roligt att höra!



ER: He, he ja jag blev väldigt nöjd att klänningen passade så bra he, he, men lika mycket för att det är så jobbigt att skicka tillbaka. :) Hoppas du haft en go dag coh stora kramar tillbaka!



CAMILLA: Åh tack va gullig du är, hoppas du hat en bra dag! :)



SARAH: Va roligt att du gillade den! :D



B: Åh va kul att du tyckte om den och att du tyckte den satt bra! Massor av kramar!!

Kommentera här: