Dagens Outfit!



Idag har jag varit på modellagenturen hela dagen. Vi hade "fiting" som det kallas inför en modevisning nästa lördag. Då prövar man alla kläder på modellen så att allt ser bra ut och passar. Sedan fotas modellen i varje look. Man skriver ner alla plagg på en lista så att inget kan glömmas. Sedan ska kläderna hängas upp backstage med bilderna och listan som hjälp för modellen under modevisningen så att allt är välorganiserat. På måndag ska jag gå igeom alla looker och välja ut smycken som passar till. : )
 Mitt nya armband har jag köpt på Santorini. det är handgjort i skinn med en slipad lavasten i mitten, Passar väldigt bra in i höstens Goth-chica mode tycker jag. : )

Ullkofta -Zara
Lila  tee-Sinful
Grå puffkjol-Topshop
Lackleggings -Friis & Co
Overkneestövlar -La Redoute
Silverormarmband -Cocoo
Skinnarmband med kedja -Mango
Skinnarmband med lavasgten -köpt på Santorini
Silverörhängen -Gina Tricot

Kommentera här: