Ny toppmodell på gång!

Ryska Ana Selezneva som bara är 18 år är plötsligt hela modevärldens älskling. Med sitt mycket speciella ansikte som kan vara både otroligt vackert eller väldigt androgynt så är hon alla fotografers och makeupartisters dröm. Vogue Paris älskar henne och har redan gett henne massor av jobb och ett eftertraktat omslag. Henns moderagentur är Silent. Hon är rankad nr 13 på Models.com. Det var den websida som vi kollade varje dag när jag var iväg och jobbade som modell när jag var yngre. På den tiden höll alla modeller koll på varandra genom Models.com där det snabbt kommer upp info om vem som har landat vilken kampanj eller kontrakt. Jag misstänker att det fortfarande är så. : ) Just nu syns hon i Calvin Kleins vår och sommar kampanj. Jag gillar verkligen omslaget för Look och Vogue Paris. Räkna med att se mer av den här tjejen framöver!


Vogue Russia, Editorial, Look, V, portfoliobild, Calvin Klein, Vogue Paris.

Look out for new russian top model Ana Selezneva, Vogue Paris loves her and this spring we can se Ana in the Calvin Klein s/s campaign.

Kommentarer:

1 Sarah:

Gillar också omslaget för Look. Vilka kindben!

:)

2 Ellie:

Sarah: Ja det är så coolt och ja, jisses vilka kindben, fantastisk makeupartist och fotograf där tror jag. :)

Kommentera här: